Ataşehir diş Hastanesi’nde 7-8 sene önce sağ-sol alt-üst 4 yirmilik diş çekimi yaptırdım. Aynı dönem tel tedavisi görüyordum ara azılardan da 4 diş çekildi. İstanbul’da iseniz doktor Fatma Şenses Kuşkaya idi çok memnun kalmıştım, hediyeler götürmüştüm 😁 8 dişimi çekti 🙈😄