Merhaba anneler. Kızım 15 aylık. Gece anlamsız saatlerde uyanıp 2-3 saat geri uykuya dalamıyor ya. Gündüz 2 saat uyusa da 1 saat uyusa da aynı. 10. Ayından beri böyle. Mesela dün sabah 7:30 da uyandı. 11:30 gibi uyudu 13:40 da uyandı. Akşam uykusuna da 19:30 gibi geçti. Gece 1:30 da bir uyandı 4e kadar ayaktaydı. Bu arada uyanıp yataktan kalkmak falan istemiyor. Yatakta mızmızlanarak dönüp duruyor uyumak istiyor ama uykuya dalamıyor. Diş falan da çıkarmıyor bu arada. Bu problemi yaşayıp çözüm bulabilen oldu mu? Yada şu aya geldi düzeldi diyebilecek var mı? O kadar ihtiyacım var ki geçti demenize🥲