Kızım 3 aylık anne sütü alıyor ek sıradan 30-60-90 ml mama alıyor sma optipro kulanıyorum normalde her gün yapardı kakasını ama 2 gündür yapmıyor mama hiç vermedim dün sadece bir defa içti oda 30 ml bugüun hiç almadı daha kabız diyebilme için kaç gün geçmesi lazım ya da mamanı yaptığını nasıl anlayabilirim eğer mamadan yanaklıysa sma comfort mu hip mi sizce