reyrey1149 bizim burada hava sisli, kapalınında ötesinde şu an. Bugün evdeyiz. Kahvaltı yaptık, mutfağı toparladım. Çay içiyorum. Kızımla eşim kitap okuyorlar, temizlik yapacağım birazdan başlarım. Akşama yemek derdim yok. Evde zaman öldürmece kısacası 😌