gizemdgsn sleppy kesinlikle almayın acayip sızdırma yapıyor bio naturel serisinden bahsediyorum. Bu en son çıkanı aldım double soft olanı aslında çok da memnundum 1 aydır fakat oğlum ishal oldu çok fena pişik oldu ecz krem aldım kremlere rağmen çok geç iyileşti hem dr hem eczacı bezden kaynaklıdır dediler şuan bez arıyorum 🤦🏻♀️ molfix düşünüyorum ama pure&soft mu yoksa premium olanı hangisi daha iyi kullanan varsa söylerrse çok sevirim. Biz doğduğumuzdan beri goon kullanıyorduk o da tr piyasından çekilince sürekli bez değiştiriyorum pişik yaptı bezler minies ve ebebek bezi