mbabygirlm aynı benım kızım da öyle 4.5 yaş kendı asla oynamaz ısı gücü orayı burayı karıştırmaktır. Ya komşuya götür ya dışarı çıkar ya ds benle ılgılen der. Söz laf dınlemıyor asla durmuyor bır de kardesı oldu bır ay olacak ondan sonra huyu ıyıce degıstı. Şu anda kardesı hasta mesela Hastanedeyız yogunbakımda bebegım ben de hastanedeyım , kızım da evde babasıyla benı hıc sormuyor umrunda degıl çok üzülüyorum böyle bır çocuk degıldı cok degıstı