gzd_nhr Kızlar şubatta doğum yaptım e devletten başvuru yapmıştım ilk öğretmenim uygulamasını da indirdim talep görünüyor onaylandı diyor başka bişey yazmıyor. Ben paranın yatıp yatmadığını nasıl öğreneceğim ilk bebeğim sadece 5 bin alacagım sanırım ?
tuceek gzd_nhr bendede öyle 170 i aradım başvuru yaptıgın bir sonraki ay ödeme düşüyormuş halkbankasına mesaj gelmeden gitmeyin boşuna hesaptan alabilmeniz için mesaj gelmesi lazım bende gitmeden aramıştım neyseki yeni yattı benimde ocakta doğum yaptım şubatta başvuru yaptım mart sonu yeni düştü hesaba mesajda yeni geldi
annisoldum gzd_nhr bu parayı atmden çekebiliyor muyuz acaba yoksa illa bankaya mı gitmek gerekiyor? Biliyor musunuz
gamzeakovaa Cocuklar yazar altta oraya tiklayinca cocugun adı cikar ya da ekle yap odeme bilgisi yazar
zeyzey1656 annisoldum eğer ilk cocuksa ve tek seferlik ödeme alıcaksanız direk kimliğinizle beraber bankaya gitmeniz lazımm