selinkumsal10 Kızım şuan tam 18 aylık 12 kg civarında. Yazlık birkaç bi şeyler alayım diyorum yazın tam 2 yaşa yakın olacak ekimde 2 yaş oluyor. 24-36 mı yoksa 2-3 yaş mı almalıyım
organikirmik selinkumsal10 24-36 zaten 2-3 yaş oluyor bacım kahveni içmedin zaar 😅 benimki oğlan ben hep büyük alıyorum ama kızım olsa 2-3 alırdım markasına göre değişse de
GezginPaNDa selinkumsal10 24-36 mı yoksa 2-3 yaş mı almalıyım Güldürdün beni Uykusuz annelerin şaşkınlık seviyesi
tazeannecikkk selinkumsal10 benim bebeğimde 17 aylık 12 kilo yaz için aldığım çoğu şeyi 2-3 yaş çünkü şu an 18-24 ay kisliklari kucuk gelmeye başladı organikirmik aklıma İbrahim Tatlıses’in yav 1 buçuk ayda aynı 45 günde aynı diye bağırması geldi 😂😂
hayalperest2310 selinkumsal10 2-3 yaş daha uygun olur benim kızım 3 yaşında 3-4 bazen 4-5 bile alıyorum
livanurvealpinannesi61 selinkumsal10 kalıptan kalıba değişiyor deneyip almak lazım oğluma dedesi şortlu takım almıştı 24 aylıkken küçük oldu 2-3 yaş almıştı 3-4 yaşlar daha iyi oluyordu
nadidelifora selinkumsal10 24-36 da olur 2-3 yaşta. Ha kel Hasan,ha Hasan kel 😂 Aynı ayda aynı kilodaydi kızım geçen yaz. Hep 24-36 aldım.