fk1234 Anneler merhaba postpill hapı kullandım pazar günü korumasız ilişkiye gırdım pazartesi hapı aldım bugün de kahverengı leke geldi ve sonradan kırmızıya dondu şu an da bişey yok ama neden olur başına gelen var mı hamılelık olur mı