Bebeğim 7 buçuk aylık sadece ilk bir ay iştahlıydı o da hiç emmedi hep sağdım çoğunluk mamaydı şimdi biberonu kesinlikle uyanıkken ağzına almıyor uyurken vermeye çalışıyorum o da zorla saatlerce sürüyor . Ek gıda veriyorum bi kaç gündür onu da zorla yediriyorum ağzında bekletiyor yutmuyor git gide düzeleceğine daha kötü oluyor aynı durumu yaşayan var mi açlık nedir bilmiyor bir gün birşey vermesem aklına gelmez