Gece pijama takımıyla uyudu ve şükür diyorum 3 4 gün sonra bizde uyuduk havalar birden ısınınca ne yapcağımı şaşırmıştım hemen müslin uyku tulumu almıştım ama o kargodan gelene kadar sizin sayenizde hallettim🥰 annelik işte insanın yorgunluktan aklına bir sey gelmiyor ki🥰