cihanm mamaya devam edilmeli bence, oğlum 19 aylık hala gece uykusu öncesi formül mama içiyor. 2-2,5 yaşa dek içebilir demişti doktorumuz. Süt verilmesi zaten çok önerilmiyor, demir eksikliği ileride kemik sağlığı problemleri, romatizmal hastalıklara yol açabiliyor ve hazmı çok zor diye, artık çoğu uzman bebeklerin süt içmemesi gerektiğini söylüyor. Hele ki sütün içine bisküvi filan gibi çoçuğa sadece zarar olacak bir şey zaten aman diyim vermeyin. Tabi biz ne desek en doğrusu kendi doktorumuzun yönlendirmesi olur, 1 yaşta rutin kontrolü yok muydu keşke sorsaydınız mama bıraktırma işini, bence götürün doktoruna daha sağlıklı bilgi olur.