denizalismom zclk2026 dikişli genelde herkes sünnetçi Aslan da yaptırıyor. Ben klipsli yaptırdım Ferhat yasan da memnun kaldım.
Niyesordunbucevabi ekimroad ben devlette yaptırdım çocuk hastanesinde Şenol gedik doktorun adı çocuk cerrahisi. zclk2026 cigdem12345
zclk2026 denizalismom klipsilinin riskleri var dedikleri için dikişli istiyorum aslında hiç istemiyorum ama mecburiyet işte çok zor oldu mu süreciniz🥺
cigdem12345 ekimroad bizde yaptıracaz bende burda bekliyim devlette iyi bir doktora denk geliriz inşaallah
denizalismom zclk2026 hayır bi riski yok 3 gün klips kaldı sonra çıkardık düzenli krem falan sürdük . Bi sorun olmadı bizde . 2,5 aylıkken yaptırdık
zclk2026 Niyesordunbucevabi nasıl memnun kaldınız mı devlette kimseyi yanına almıyorlar galiba işlem anında tek kalıyor o yüzden yaptırmak istemiyorum🥺
arzuapo Niyesordunbucevabi ben oğlumu doktora götürdüm yanlışlıkla cerrahi randevusu almışım gittim ben ameliyat yapıyorum dedi🤣🤣 bir afalladim orda
cigdem12345 Niyesordunbucevabi kaç aylıkken yaptırdınız anneyi içeri alıyorlar mı kaç dakika sürdü acaba benimki ağlarken onu ben almazsam eğer nefesi nerdeyse kesilecek gibi oluyor o yüzden biraz endişeleniyorum
Niyesordunbucevabi zclk2026 evet öyle malesef yanlız giriyor ameliyathaneye. Bizim ki 4 aylıktı anlamadı o zaman pek ama sorunsuz geçti bi haftada iyileşti