BuseCan Aynur83 doktorum nimerix önerdi 1 yaşına gelince tek doz yaptıralım dedi biz kabul ettik o zaman yaptıracağız 🙏🏻
Aynur83 BuseCan ben cok kararsız kaldım açıkcası nimenrix en erken başlayan aşı olduğunu söylediler bende diğerleri hakkında bilgim yok yarın onu yaptırmayı düşünüyorum