z_ahide63 bende 3 seneye yaklasti sezaryen olali ama ilk başlarda iğne olduğum yerde ara ara agri oldu sonrasinda gecti simdi hastayım oksurdukce dikiş yerim aciyor ama normalde hem bebek arabası hem cocukla merdivenden iner cikarim onda bile agrim olmuyor