İnsanlar o kadar çok biliyorlar ki.. benim bebeğimde de 3. Ay kontrolünde reflü çıktı. Doktorumuz reflü ilaçları başladı, 20 gün oldu, belirtiler bitmedi ama azaldı diyebilirim.. bu süreçte çok zor ama etrafınızdakilere çok takılmayın. Sizinle aynı şeyleri yaşıyorum, benimki de 3. Aya kadar emdi, her emdikten sonra kusuyordu. Memeye gelince ağlıyordu, emzirmek kabus oldu benim için, sonra doktor kontrolünde 1 ayda 400 gr aldığını duyunca direk mamaya başladım. Sütüm de azmış, daha da azaldı.. çok yüklendim kendime ama elimden geleni yaptım diyorum şimdi.. annelik çok zor çok