Sedaauykucu Merhaba deneyimli annelerim. Bebeğim 5 aylık gece hala sık sık emmeye kalkıyor bazen 3-4 bazen daha fazla. Sk gıda süreci başlayınca nasıl oluyor daha mı az kalkıyorlar gece uykusu daha mı uzuyor bizi neler bekliyor 🥲
suheyla92 Sedaauykucu pek farketmiyor buyuyup gece beslenmesini kesene kadar duzelmiyorlar acikcasi 🤷♀️
mahirm Sedaauykucu ek gida zamaninda isterseniz biraz siz emzirmeyi azlatın günde 1 veye 2 defa yaparasan gece uyanmlararı da 1 ve 2 defa olur ek gidayı daha fazla ver hata yatmadan önce ek gidayla karnını doyur yani memeyi azaltirsan belki gece o kadar uyanmaz diye düşünüyorum.
Sedaauykucu organikirmik yaaa emzik de tuttu ama kalkıp emmek istediğinde emziği hiç kabul etmiyor benim için pek kurtarıcı olmadı 🥲
Sedaauykucu suheyla92 hadi ya canları sagolsun evet zaten saat başı kalkıp meme için ağlıyor uykuya dönmüyor ve asla açlık emmesi değil emmiyor bile
Sedaauykucu aynak en az ¾ çoğu zaman yarım saatte bir sabaha kadar. Sizinki kaç kere kalkıyor? sasırdıgınıza göre daha da sık
hayalperest2310 Sedaauykucu bende o durumdayım ve saat başı uyanıyor artık gına geld hippin gece mamasını da veriyorum şimdi diş sürecinde yeni altta iki dişi çıktı 6 ayı geçsin tok tutan tarihler deniycm belki uyur ama sanki alışkanlık emzik de alıyor ama o dakika meme almadan asla kabul etmiyor vermeyeyim diyorum sallıyorum ama memeyi vermeyene kadar direniyor bir saat salladığım olmuştu üç yaşında kızım da var asla dinlenemiyorum
aynak @“Sedaauykucu”#p38684546yarım saatte bir yeni doğduğunda kalkıyordu, günü gününe uymuyor maalesef bazen sırf kucağa alayım diye bile ağlıyor 😂 gaz sancısı olunca da çok kalkıyor 3 4 iyi bnce yani tabi küçük bebeklerde iyi :)
delimineya Sedaauykucu oğlum bir yaşında halen bile gece emmeye kalkar yani sık sık değil ama iki belki üç oluyor kalkması bizimki süt seviyor içiyor keyfi De .
Sedaauykucu delimineya ben çok uykusuz kalıyorum gündüz de abi uyutmuyor yani 1 yaşında da hala sizi uykusuz bırakacak kadar mı kalkıyor ben sabahları zombi gibi başlıyorum güne duble kahve falan ayılmaya çalışıyorum çünkü hala Yenidogan gibi sık kalkıyo en iyisi 3-4 ama genel 1 saat olmuyo kollarla kendini uyandırıp ona bile meme uykuda kıpırkıpır kundak da tutmuyor artık
Sedaauykucu hayalperest2310 ayyy gelin sarıallımmm benim hayatımın aynısı benim de oğlum 3,5 yaşında ve gündüz onla uyuyamıyorum uyutmuyor gece 5 aylık bebek sürekli meme için kalkıyor emzik kabul etmiyor döndürmeye çalışıyorum yok açlık emmesi de değil sürekli kalkıyor aynı şeyleri yaşıyoruz bende ek gıdayı bekliyorum
hayalperest2310 Sedaauykucu Rabbim yardımcımız olsun inşallah düzelir iki alt dişi de çıktı bakalım alışkanlık olmasın da