Merhabalar benim kızım 30 aylık hala bez kullanıyor.Kakasını çişini yapınca anne kaka yaptım kakamı al diyor.Onun için klozet şeklinde olan ışıklı lazımlık aldım sabah uyandığında kaka, çiş yapcam diyip koşarak tuvalete gidiyor lazımlığa oturuyor çiş çiş diyor peçete ile poposunu siler gibi yapıyor sonra sifonu çekip elini yıkıyor.Gel bezini çıkaralım kakanı buraya yapalım diyorum kabul etmiyor.Lazımlığı ilk aldığım da o gün bezini çıkarıp çiş kilodu giydirmiştim o gün tuvalete koştu kaka diye ama kakasını çiş kiloduna yapmıştı havalar çok soğuk olduğu için birde iki aylık bebeğim olduğu için daha sonra tuvalet eğitimi veririm diyerek erteledim.
Sizce şuan kızım tuvalet eğitimine hazır mı?Süreç nasıl olmalı nasıl ilerlemeliyim?