sevgii_123 daha önce kreşe gitmediyse okulun ilk senesi maalesef bu şekilde geçiyor. Kızım kreşin ilk senesinde 2 kere hastanelik olmuştu. Grip, üşütme bunlar en basitiydi, göz enfeksiyonu, mide rahatsızlığı, arı ısırması ne varsa hepsini geçirdi. Geçmiş olsun. Seneye düzelir.