Bütğn mamaları denedik içlerinde şişirmeden en iyi kilo aldıran evolvia oldu birde goldan goat, ama goldan goat biraz kaka olayında zorladı bide sanki tatlı gibi evolvia tercih ettik bebeğim 4.5 aylık onunla devam ediyoruz 2 ayda humana kullandık oda gayet iyi hiç bi problem yaşamadık ama bebeğim atak haftasında reddedince evolvia denedik bu 3. Büyük kutu 2. Kutunun ortasında ciddi anlamda kilo aldı ve ağarlaştı sanki çocuğu kaldırınca demir kütlesi kaldırıyoruz öyle ağarlaştı maşallah 🥰