Kızlar bebeğim 5 ay 18 günlük ek gıdaya başladım bı süredir ve memeyi doğru düzgün emmek istemiyor normalde de gündüzleri ayakta gezerek emiyordu şuanda onu bile doğru düzgün yapmiyo ancak yatiyo uyku arasında verebiliyorum biberon zaten Allah’a emanet kaç paket mama aldım boşa gitti attım Philips avent ve normal başlık biberon falan da denedm boş yani acaba ek gıdayla doydgu için mi bu son zamanda memeden tiksindi bu kdar