Bebeğim bugün sabah ıh ıh diyerek kslktı resmen. Gazı yok çişini kakasını rahatça yapıyor ama sürekli ıhh ıhh diyip duruyor. Oyuncağı düşüyor ıhh kucağa gelmek istiyor ıhh zorlanıyormuş gibi duruyor ama herhangi bir rahatsızlık belirtisi de vermiyor. Benimle iletişime mi geçiyor yoksa ben kafamda mı kuruyorum bilemedim 😄