Kızlar bebeğim ilk blenderla çektim öyle verdim püre şeklinde sonra yaptığım yanlıştan döndüm 8 aylık artık çatalla ezerek vermeye başladım çok zorlandım çünkü pütürlüyü almadı devamlı öğürdü şimdi 10 aylık oldu artık öğürme si falan yok hala öyle büyük büyük parçalar atamıyoruz ama ağzına bişey verdiğimde ağzını oynatıyor ağzına baktığımda verdiğim şey öyle ağzında duruyor anlamıyorum çiğniyor mu çiğnemiyor my