Oğlum genelde bana ve akrabalarına yapıyor akranlarına oyuncak vermiyor ellerinden çekip alıyo ve vuruyor itiyo ısırıyor. Isırma ve vurma davranışını bana da yapıyor sakin kalıp konuşmaya çalışıyorum ama asla oturup dinlemiyor öfkeme yenilip kızdığım zaman da kahkaha atıyo bana ne zaman geçer bu çok zorlanıyorum artık