Arkadaşlar ilk doğum epizyotomi dikişlerim var 2 hafta oldu hala oturamıyorum üzerine kabız oldum dikişlerim hala ağrıyor üzerine oturamıyorum tuvaletimi bile ayakta yapıyorum bu durumu yaşayanlar ne zaman geçti dikiş ağrılarınız normal düzene ne zaman döndünüz