sym9 karnı tok,gazı çıktıysa o kadar ağlaması normal değil. Ateşi yoktur inşallah burnunu da açık tutun. Oğlum pek uyumaz ağladığı zamanlar hep rahatlatıcı su sesi açıyodum pilates topunda emzirme pozisyonunda tutarak zıplıyodum öyle susuyodu uyurken bile hep su sesi açıktı bi de öyle deneyin geçer inşallah