xzlemxx elden ayaktan koldan bacaktan bakma canım. Göğsü sıcaksa sırtı terli değilse üşümüyordur ya da terlemiyordur göğsü iyiyse soğuk değilse daha kalın giydirme bebişler ılık serin ortamda daha iyiler. Senin giydiğimin bi tık fazlası diyorlar zaten. Sende kat kat giysi yoksa bebişinde üşümüyordur bu şekilde 💕