momy_2025 Selamlar kızlar, bebeğim 11 aylık olduğunda 14-15 saatlik bir uçak yolculuğumuz olacak. Biraz tedirginim. Bu tarz bir yolculuk yaşayan var mıdır aranızda? Benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Marianne momy_2025 biz uçmuştuk. Çok rahat geçti. Sevdiği yiyecek ve içeceklerini bol bol alın. Bir de sevdiği oyuncaklarını, extra kıyafet, battaniye.