Bebeğin midesi büyür sonrasında hiç doyuramazsınız az verin, biz hala 30-60 ml mama veriyoruz emzirdiğimde doymadığında veriyoruz 3 ay 20 günlük. Kilolu doğmuştu ilk zamanlar yine bu miktarda veriyorduk ama o zamanlar emme refleksinden dolayı ne kadar verirsen hepsini içer gibi bir durum vardı, şuan beslenmesi bilinçli aç olmadığında hiç istemiyor yani..