mrvt866_ benimde bebeğim öyle 3 ay 11 günlük olduk. 3 aydır gaz sancılarından mahvolduk o da bizde. Suyu seviyor kovaya onun gireceği sıcaklıkta su ayarlayıp içine sokuyorum su soğuyana kadar çıkartmıyorum. Öyle suda rahatlıyor. Çıkınca masaj. Bide masajları arttırdım iyice. Gaz damlasını da 6 saatte bir olacak şekilde sancı başlamadan veriyorum günde 3 kez. Mama sık vermiyordum ama verdiğimde de içine 1 çay kaşığı zeytinyağı katıyorum.
Kakasını da 5-6 günde bir yaptığından iyice sıkışıyor ama 3 gündür bir şey oldu sancılarımız eskiye nazaran azaldı kakasını daha sık yapıyor bu ara muhtemelen ondan. Zaten 3 - 3 buçuk ay olunca bağırsaklar olgunlaşıyormuş ve epey gaz sancıları azalıyormuş. Muhtemelen ondan yani inşallah. Sizinde inşallah tez düzelir 🙏