urazseyda ben başta özele gittim çok emiyordur ondan kusuyordur dedi doktor devam ederse bakarız enfeksiyon vardır dedi, ben kendim denediğim için emin oldum süt proteini alerjisi bi daha gitmedim, cerrahpaşa takipliydi bebeğim orda doğduğu için 4. Ayda oraya götürdüm tekrar, doktor sen yapman gerekeni yapmışsın dedi 2 ay daha diyete devam et dedi, yine içim rahat etmedi 5. Ayda başka özel hastaneye gittim hem aşıları vardı, o da ek gıda listesi verdi bi kaç gün önce sen içinde yoğurt olan bi poğaça ye dedi ama onun ilgisini de beğenmedim açıkçası😂 yarın 6. Ay kontrolü yine cerrahpaşaya gideceğim bakalım onlar ne diyecek bekliyorum sabırsızlıkla.
Siz nereye gidiyorsunuz doktora?