Dmtt06 anne sütünün değerini bilmeyen yoktır bu dönemde dişinizi sıkıp emzirmeye devam ederseniz bunun karşılığını değil bebeklik yetişkünlik döneminde bile alacaksınız sadece dini yönden değil emzirmek bebekle ilk iletişim ilk duygusal bağ ve benim tavsiyem Kuranı Kerim’de geçen sürüye kadar yani sonunakadar emzirmek. Evet bazen can sıkıcı oluyor ama bebeğim yetişkinlik ergenlik çocukluk dönemdeki kişiliğini duygu durumunu bile etkileyen bi faktör. Hatta ben eşime sormuştum evleneceğim zaman ne kadar anne sütü almışsın diye 🤭
Mem reddine girmiş olabilir bu çok normal her bebek belli dönemlerde yaşar bunu sizin istekli olmanız ısrarlı olmamız bu durumu yenecektir
Şu an istiyor anladığım kadarıyla öyleyse siz de emzirin derim
Geçen bi kitapta okuduğum bi şeyi paylaşayım yurt dışında anane babnnelerin bile sütünün geri geldiği görülmüş evet böyle olaylar var sizin hayli hayli gelir rahat olun öncelikle :))
Süt arttırmada faydasını gördüğüm de tahin helvası mükemmel süt yapıyor :) su olmazsa olmaz bir de kıymalı bol kimyonlu tarhana çorbası bunlar benim olmazsa olmazlarım :))
Bir de göğsü vermeden önce bismillah çekip ya Rezzak diyerek verin