Kızım 9 aylık doğduğundan itibaren kabızlık sorunu var ek gıdaya geçince daha kötü oldu. Cuma günü acile götürdüm karın ultrasonu çekildi ve bağırsaklarının çok dolu olduğunu söyledi doktor lavman yapıldı. Lavmana rağmen aşırı zor çıkardı yine de. Kaleidon damla önerildi dün ve bugün verdim henüz büyük tuvaletini yapmadı sizler kullandınız mı hiç bebeğinize ?