gmzlgzll sadece kızlık soyadınızı mı kullanmak istiyorsunuz? Eğer öyleyse bi ara kanun çıkmıştı diye anımsıyorum ama tam emin değilim.
Ben düğün arefesinde kendi soyadımla birikte kullanmak için dilekçe vermiştim. 5 yılın sonunda 2 soyisim kullanmanın zorluğu ve edevletten başvuruyla kızlık soyismini iptal etme kolaylığı geldiği için edevletten başvuruyla kendi soyismimi iptal etmiştim. 2 yıldır yeni düzelttim her şeyi. Tüm banka kayıtları, kart değişimleri, internet üzerindeki kayıtlar vs tabi hala değişmeyen hastane kayıtları falan var mesela. Bu değişim işleri biraz zorlu süreçler.