Merhaba anneler. 6.5 aylık bebeğim var. Ek gıdaya geçtikten sonra kızım eskisi gibi emmemeye başladı. Çok bir şey de yemiyor. Emerek uyuyan bir bebek. Günde toplasam 4-5 kere emiyor o da uykuya dalarken. Sütüm akmaya başladı üstüme. Kilosu da maşallah çok iyi ama kilo alamaz beslenemez diye korkuyorum. Atak fln olabilir. Zaten memeyi reddediyor her seferinde zor ikna ediyorum. Uykuya dalarken de çok zorluk çekiyoruz. Neden olabilir?