6 aylık bebeğim var. Bebeğimin ilk doğduğunda ki yüzü hali, ilk günleri, ilk bir kaç ay anıları sanki hiç yaşanmamış gibi. Sürekli bunu düşünürken buluyorum kendimi. Hatırlamaya çalışıyorum. Hatırlayamadıkçada bu durum beni çok yıpratıyor. Normal mi ? Bir süre sonra düzelecek mi?