gizem195_ Bebeğim 17 aylık ve gözünü açar açmaz her gördüğünü ne diye soruyor yoruluyorum bi süre sonra😂😂siz de durumlar nasıl ortalama kaç gibi soruları biter daha cümle kuramıyor
busrara12 gizem195_ seninki en azından ne diyerek soruyo benim oğlum hığğ hığğ diye soruyo 😂😂😂😂 tek tek açıklıyorum defalarca kere
Ballilokmam11 gizem195_ bu ne biter neden başlar, nasıl başlar bitmez bu döngü kızım 32 aylık kalkarken başlıyor yetmiyor uyurken bile konuşuyor 😂😂
guzelanne564 Benim de bebeğim 18 aylık bu ne diye sormuyor ama her işaret ettiğinin adını söylememi istiyor 🥲🥲 evet zor biraz ama bence güzel ya yarım yarım konuşmaları bişeyler öğrenmeye çalışması falan komik oluyor çok 😁
Aklimideliricem O sorular bitmiyor bence ya benimki 3 yaşını geçti ‘bu ne’ sorusu çoktan bitti ‘neden’ sorusu başladı😂 su içelim bile desem neden su içecez diyo sen düşün dkskdksjhd
elifkesim Sabah nevresimde ki figürlerden başlayıp evdeki her şeyi milyon kez yatana kadar tekrar ediyoruz aldığı keyifi anlatamam 😅😅
GezginPaNDa gizem195_ 3 yaşa kadar soruyorlar. Insani biktiriyor ama aynı zamanda minik bir insanın evreni keşfetme çabasına eşlik etmek müthiş