4_mevsim_biranne Kızlar kısımda balgam ve Ateş var ne yaptıysam geçmiyor Bir haftadır uğraşıyoruz antibiyotik bitirdik hava ilacı da bitirdik yani tekrarlıyo ne yapacağız bu balgam için bilmiyorum
_YanakReisinAnnesii 4_mevsim_biranne Bizim ateş yoktu ama infulenza sonrası uzayan balgamlı bir öksürüğümüz oldu 2 farklı doktora götürdüm bronşit denildi. Arka arkaya 2 antibiyotik sonuncuyu 24 saatte bir kullanıyorduk. Ve 2 şer kutu da hava bitirdik ve anca düzeldi çocuk.