Kızlar oğluş 2.5 aylık oldu ve doğduğundan beri uyanık olduğu her an ağlıyor. Mama yerken ve uyurkenki zamanın dışında hep huzursuz. Gülme agulama yok. Tummy time imkansız. Katılıyor ağlarken. Banyo sonrası bakım bile yapamıyorum. Dışarı çıkarsak sakin bir de kucağına alıp halay çekersen susuyor🤣 sizce çok mu şey bekliyorum ben. Normal mi bunlar? Yaşayan var mı benim gibi?