Bebeğim Bugün bir aylık oldu. Doktorda bir aylık rutin kontrolümüz olacaktı ama götürmedim. İki hafta sonra kalça ultrasonu var. Bebeğimi o zaman hastaneye götürsem geç kalmış olur muyum? Son gelişen olaylar nedeniyle hastane gibi kalabalık ortamlara sık sık girmek beni çok korkutuyor. İkisini bi arada yapayım istiyorum. Üstelik aşı için sağlık ocağına da gideceğiz yarından sonra. Boy ve kilosuna burada bakarlar diye düşündüm.