reyrey1149 nisa0233 ablamda öyle sanıyordu. Hamile olduğunu Öğrendiğinde çok ağlamıştı. O zamanlar kınamıştım onu niye ağlıyor ki diye ama 3 çocuktan sonra çok iyi anladım.
11092025 aysebb merhaba bende zylnda kullanıyorum aynı zamanda emziriyorum da bebeğim 6 aylık ve adet olmuyorum bu hapın yan etkisi mi gebelik yok kontrole gittim
nisa0233 reyrey1149 bende daha bir tane ama erken oldugunu düşünüyorum evde test yaptkm neyseki tek çizgi çıktı
nisa0233 ikrakuss yaptım bacım bişey yok şükür ama ne zaman rgl olurum bu hap nasıl bişeymiş ya yasmin kullanırken böyle şeyler yaşamamıştım
ikrakuss nisa0233 ay hiç bilmiyorum valla ben hiç kullanmadım o hapı bir kadın doğum muayenesine git istersen