Ftet fiş Yoksa alırlar mı bilmiyorum Ben daha önce internet sitesinden bir kıyafet almıştım çocuk iki kere ikiydi tüylenme oldu götürdüm içindeki etiketi kesmemiştim oradan bir şeylere baktılar ve sipariş numaramı aldılar iademi kabul ettiler Bir de ne zaman aldığımı sormuşlardı bir ay önce almıştım