Tgbh28 aynı süreçleri yaşadım ek gıdaya kadar. Göğsümü kabul etmedi aylarca savaştım, denemediğim mama biberon kalmadı artık kendimi çok çaresiz hissederken ek gıdaya geçince anladım ki sorun ben,mama ya da biberonlar değil bebeğimmiş. Ben kızımın kaşık çatal daha çok sevdiğini anladım şuan eskiye nazaran daha az mama içtiği için savaşı yok ama sizi çok iyi anlıyorum. Ben zorlaya zorlaya bazen ağlamasına bile göz yumarak veriyodum mamayı. 8 saat aç kalsa dururdu hiç sesi çıkmadan. Doktora sorduğumda reddetme dönemi diyip geçiştirmişti hep ama gerçekten ne kadar yorucu olduğunu çok iyi biliyorum. Banada kaşık önermişlerdi ben denemedim çünkü bu şekilde yemesi daha zor geldi bana nedense. Umarım çözümü bulursunuz