dnurcelik Kızlar selam. Ben doğum yapalı 9.5 ay oldu. Ve adet olmadım. Benim gibi olanınız var mı ? Doktorum adet olmam için cyclo progenova isimli hormon hapı verdi. Ben emziriyorum. Süte geçer diye bir türlü cesaret edip içemedim.
1prensh dnurcelik ilk 1 yıl olmaman çok normal canım ben doğumdan sonra 11.ayda adet oldum emzirdiğin sürece bu süreç uzayabilir adet olsan da düzensizlikler olabilir
Ozlemas2020 dnurcelik oğlumda 9 aylıkken olmuştum ilk aylar düzensiz di Şimdi kızım 7 aylık hala olmadım normal bir durum 1 seneye kadar demişti doktorum
Bebegimm1 dnurcelik düzeniniz oturması daha zman var bende 11 aylıkken olmuştum yaşından snra düzene girdi adetim normal yani
yaraliceylanim dnurcelik ben erken oldum ama geç olan çok duydum ilaç içinde korkmayın doktor verdiyse hiçbir şey olmaz ben emzirirken antibiyotik dahi kullandım tabi ki doktor önerisi ile çok şükür hiçbir şey olmadi
1nazl dnurcelik bende 5 aydır doğum yaptım henüz adet olmadım. Bana da doktor normal demişti emzirince düzensizlikler veya 1 yıl olmama durumu varmış bi sorun yok dedi bakalım ne zaman olacağım