Gamzeay1 hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın minik bebişinizi🥹🩷 kardeşimle bizim aramızda 4 yaş var, şimdi en yakın arkadaşım. Yaş farkı çocukken çok gibi gelse de büyüyünce farktan eser kalmıyor, en yakınınız oluyor. Bence mükemmel bir zamanlama. Bir öğretmen gözüyle de 4 yaşındaki bir çocuk genelde özbakım becerilerini kazanmış oluyor, sorumluluk almayı, kendi bir şeyler yapmayı seviyor, fiziksel olarak sizi çok zorlamaz. Yine de anne babadan ilgi ihtiyacı yüksek olur tabii, ama sürece çok güzel dahil edebileceğinizi düşünüyorum🥰 “Sen abi/abla oldun” demek yerine “Senin bir kardeşin oldu, battaniyesini getirir misin, emziğini verebilir misin, hadi saçlarını birlikte tarayalım…” gibi kardeşiyle ilgili ufak sorumluluklar almaktan hoşlanır. Yine de kıskançlık olursa eve gelenlerden özellikle onunla da ilgilenmesini isteyebilirsiniz, ya da siz onunla günde 15 dakika oyun vakti yapabilirsiniz. Bebek ya da telefon olmadan kaliteli vakitten bahsediyorum🩷 niyetim bilmişlik taslayıp size öğretmek değil umarım yanlış anlaşılmaz. Bizim de 4 yaş olduğu için sevindim, eğitimci gözüyle de yardımcı olmak istedim🩷