Bebeğim 5.5aylık iki gündür öksürüğü var sesi kısıldı yavrumun dğn dr götürdüm antibiyotik verdi ama hiç etki etmiş gibi değil. Birde dişleri de kaşınıyor çocuğum iyice perişan oldu uyku düzeni bozuldu gece sabaha kadar ağlıyor öksürmekten uyuyamıyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu nasıl geçirdiniz kaç gün sürdü😣