Kızlar bebişim doğduğundan beri namazi bırakmıştım. Hep bahane buluyordum nasıl kılıyım falan diye ama 1 haftadir geri başladım ve gerçekten bahanesi yokmuş bunun ya çizgi film açıyorum 5 Dk oyalanırken namaz kiliyirum seytan dürtüyor bazen ama seytana uymak yok . Benim gibi olan arkadaşlar illaki vardır birbirimize destek olalım namazlarimizi kılalım arkadaşlar bi dünyada yaşıyoruz hiç olmicek gibi ama 1 saat sonra nefes alıcağımzn garantisi yok birbirimizi namaza başlatalım inşallah. ❤️