Oğlum 5 ay 3 günlük, ama 34 haftalıkken prematüre doğdu. Bugün doktorumuz ek gıda tadımlarına yoğurt, yumurta, kuruyemiş ve tam buğday ekmeğiyle başlayacağımızı söyledi. İlk kez başlayacağız sonuçta önce daha hafif şeyleri deneriz sanmıştım. Doktoru bizim gibi başlayanlar var mı, önerileriniz neler?