hghg Kızlar bugün yeğenim aşı olmuş 18. Ay aşısı ve huzursuzluk bacağında şişlik ve kızarıklık olmuş normal mi sizce bu
elftrc Ya bir ay sonra bizimde var ama tereddütteyim açıkçasi kimi kesim olumlu konuşuyor kimi kesim olumsuz ne yapacağım bilmiyorum