Doktorların hepsinin ısrarla zararlı dediği ve önerilmeyen bir şey neden kullanılır anlamıyorum. Bu insanlar uzman yıllarca eğitim görüyorlar doktor neticede ama kendimizi cahilce onlarla bir tutup hatta daha iyi bildiğimizi bile iddia edebiliyoruz.. Çok tuhaf.
Yürüteç yerine yürüme arkadaşı alabilirsiniz